söndag 24 maj 2009

Arga Varja kanske inte så arg?

Pust och stön.

Ytterligare en repetitionshelg ute på Nolby är avklarad.
Så himla kul. Jag älskar verkligen människorna som är med! Och spelplatsen, oj oj oj, den är så fridfull och så härlig!
Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag älskar verkligen rollen som Varja. Jag känner bara att jag skulle kunna göra så mycket mer med henne.

I lördags hade jag första skissen av min kosym på mig. Ja, alltså inte ett ritat papper, utan verkliga kläder. Gud vad jag behöver gå ner i vikt. Haha...jag såg ut som en bränd marängsviss. Något som väller över här, svart där...
Fast värst var nog skorna. Tre timmar på stan i höga klackar, som dessutom är uppbyggd på kullersten. Mina stackars fötter brann. Jag har ju använt de här skorna förut. Ja ja... Gelkuddar är det som gäller.

Nej, nu ska jag lägga mig på spikmattan och kolla på film.

Vilken salighet!

1 kommentar: