måndag 8 juni 2009

Hjälp, jag drunknar i möbler


Har inredningsångest.


Jag har inte ens flyttat in men vet inte hur jag ska få till det i nya lägenheten. Hur ska jag få plats med allt? Min säng, mina Billyhyllor, min soffa, min tv? Sitter här på min kammare och försöker komma på lösningar, men inget tilltalar mig.

Om bara garderroberna var i hallen istället eller om ena fönstret i rummet var borta eller om det fanns en alkov.


AAAAHHHH! Jag vet inte hur jag ska göra, förutom att slita mitt hår.


Om jag bara hade tittat på lägenheten innan jag sa ja. Nåja, det är försent nu. Jag får i allafall en balkong. Och ett kök. Alltid något, det var ju balkongen jag ville åt.


Kan ingen hjälpa mig?

1 kommentar:

  1. Åh, det är alltid lika roligt att flytta! Jag ska med flytta och behöver bli av med min lägenhet ganska snabbt. Har du lust att sprida detta? http://cfk.nu/2009/november/etta-pa-33-kvadrat-uthyres-omgaende.html

    SvaraRadera